tisdag 5 oktober 2010

Tisdag!

Inatt så jobbade jag, kanske inte var fullt så effektiv som jag brukar, men första natten är alltid tuffast. Sen blir det ju inte bättre av att jag tok längtar till nya jobbet som startar på måndag, den 11:e Oktober.
Igår fick jag ett besked om att jag kommit in på en utbildning somjag sökt, men tror tyvärr inte att jag kommer att orka plugga, jobba heltid och ta hand om familjen på en och samma gång. Kanske kan plugga om jag får göra det på 50%, annars finns det inte en chans för mig att lyckas.
Vill ju ge minst 110 % av mig själv på nya jobbet också, vill verkligen inte ha för många bollar i luften samtidigt för då kommer jag att tappa allt.

Idag har jag sovit rätt dåligt på dagen, vaknat flera gånger. Men gick upp vid 2 tiden för då kom svärfar och hans kompis hit för att bila nere i vår källare. Och imorgon kommer dem hit för att byta rören och bila upp det sista i två förråd som finns där nere. Sen har vi nya rör i huset =).. SUPER..
TACK FÖR ALL ER HJÄLP, LASSE OCH PETER!!

Idag blev det mat från Linas matkasse, super god ungsstekt lax med korianderdoftande tomat- och mangosalsa och kornris.. Det var riktigt gott och jag längtar redan tills jag kan äta upp min matlåda inatt =).

Snart är det dags för mig att åka ner till jobbet igen, men kanske hinner med att blogga under natten.
Annars får ni ta och sova så jätte gott!

KRAMAR

3 kommentarer:

  1. Underbaraste, du får se till att ha en effektiv och kul jobbar natt!! Förresten knapparna på pendeltågen??? Har du kirrat biffen där ännu?? ;) Love ya girl!

    SvaraRadera
  2. Hejsan :) Vad ska du börjar jobba med ?? :)

    SvaraRadera
  3. Åh maten lät super god, längtar till nästa kasse =) kram

    SvaraRadera