söndag 3 oktober 2010

Nya tapeter äntligen..

När vi köpte huset så blev det att vi snabb målade vardagsrummet med någon färg vi fick. Det blev ju bra och så, men vi kände sen att vi vill sätta upp tapeter istället. Så nu äntligen är det gjort, det blev 3 vita väggar och en fond i svart. Blev super snyggt måste jag erkänna, hihi.. Jag och Marcus har samarbetat nu under fredag och lördag kvällen medans barnen sovit.
I helgen har vi även försökt att hitta en ny vardagsrums lampa, men tyvärr utan resultat. Vi hittar ingen som vi båda känner WOW för. Så vi leta fortfarande efter något snyggt. Sen har vi även varit ute på promenad idag, tror vi var ute ca 1 timme och gick, passade även på att handla hem TACO när vi ändå var ute.

Idag köpte vi ett elementskydd på Hornbach. Marcus och hans kära far satte upp den, blev super snyggt.

Under tapetseringen igår.

Nya tepeten syns i bakrunden, stiligt.

Liam står och ritar på en griffel tavla.
Här är ena fond väggen och den vita.
Me like.

När vi fått lite mer ordning i vardagsrummet så kan jag lägga in lite mer bilder.


Nu ska jag bara ta och slappa i soffan, är så seg i kroppen. Börjar känna mig sjuk IGEN.. Vad är det som händer i vår familj!! Sjukdomarna bara går om varandra nu.. USCH inte okej!

Kram anka

2 kommentarer:

  1. Johanna - Mamma till Emilia & Tilde3 oktober 2010 kl. 12:22

    Åh va fint det ser ut gumman :)

    SvaraRadera
  2. Jätte fint!!! Vad ljust det blev, me like =)
    Duktig du är!!! Bli tapetserare =) kram

    SvaraRadera