måndag 4 oktober 2010

nu är klockan snart 23.30 och jag sitter på jobbet och har lite rast. nu verkar hela jobbet veta om att jag slutar inom kort och de flesta tycker det att det är tråkigt men gratulerar ändå. det kommer att bli tufft att lämna TBT Men jag kommer nu att ge mig ut på nya spännande äventyr. :-) idag hade jag en massa planer, dock sprack det mesta då jag haft världens huvudvärk hela dagen. Så jag har sovit typ halva dan, hämtat barn, lagat omelett och så har jag och darling hjälpts åt att städa hemma. Noah har blivit mycket bättre i magen och sover nu hela nätterna efter att vi slutat med mjölk för hans del och bytt välling. Det går bra att laga laktosfri mat och det smakar likadant. Nu måste jag tydligen jobba enligt en herre här brevid mig, hehe. Puss och kram anka sov så gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar