fredag 8 oktober 2010

Nu är det över!

Nu är min tid över på MTR. Det var verkligen med blandade känslor som jag stämplade ut för sista gången imorse.
Men nu har jag en ny rolig utmaning framför mig, jag ska göra allt som krävs för att bli en bra säljare av sängar mm på SOVA.
Fick besked idag att det drar igång på onsdag istället för på måndag, så fick 2 dagars extra ledighet.
Sen har jag nu fått deras Dresscode och ett schema som gäller nu under utbildningen. Ska bli super roligt, riktigt riktigt kul.

Idag har jag träffat en gammal kollega, han jobbar några gator ifrån vårt hus just nu som snickare. Så var tvungen att säga hej såklart, var ett tag sen vi träffades.

Barnen mår bra, jag mår bra men Marcus verkar lite hängig. Hoppas han piggnar till så fort som, då vi ska på mässan imorgon. Hus & villa mässan + underbara barn mässan. Men om han är sjuk så tänker jag gå i alla fall, alltid kul att få lite inspiration och kanske lite rabatter på saker som behöver utföras på huset. Vem vet!!
Vi fick gratis biljetter från min pappa, vilket vi tackar enormt mycket för. =)

Nu ska jag snart ta och sova..

KRAMAR

1 kommentar:

  1. Hoppas han kryar på sig!!! Jimmy vill gå på bandyn med honom imorgon =) kram

    SvaraRadera