onsdag 6 oktober 2010

Jag är så trött och fryser.

Idag kunde jag inte heller sova så värst länge, vaknade först vid 10, somnade sen om, vaknade igen vid 11:30, somnade om, vaknade sen helt vid 13:30 då David kom och ringde på dörren. Han fick låna våran bil för att åka till skärholmen en sväng. Marcus kom hem tidigare idag och hämtade barnen med sin bror David.
Pizza blev det till middag idag, då jag inte orkade laga mat och Marcus var super hungrig.

Måste ställa mig och laga lite mat strax i alla fall, så jag har till lunch inatt.

Jag är så trött, otroligt trött. Måste varit för att jag inte sovit så bra dem senaste dagarna. Längtar till fredag morgon, för då är jag FRIII som en fågel.. Inget mer nattjobb för mig. TJOHOOO äntligen kan man få bli människa igen! =o)

Nu blir det laga mat time!

Längtar till Thailand, need värme...
KRAMAR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar